Gaza, ett flyktingläger; Pyttsan!

Om det inte hade varit för att Israel med sina skattepengar har försörjt det här gnälliga och hatiska packet så hade de haft det lika jävligt som i övriga Muhammedanländer. Men nu ser Israel till att det inte går någon som helst nöd på slöddret som försöker mörda dem, och som skickar in självmordsbombare att ta livet av judarnas barn.

Jag minns mycket väl hur det här patrasket sprängde skolbussar fulla med barn och hur de koncentrerade sig på att spränga daghem inne i Israel.

Så jag vill fråga nazisterna i moderatpartiet om det inte är ganska förståeligt att judarna skulle vilja skydda sina barn?

 Men det är klart. När man talar till nazister så är det samma som att tala direkt med en vägg. Nazister är sociopater och har ingen förståelse för andra. Jag kan inte förmå mig till att hata oskyldiga människor. Men jag hatar nazister för att de är omänskliga, därför hatar jag också Muhammedaner.

De är omänskliga och är därför i mina ögon djur!

Men de gnäller och vill ha allting, och det ska andra bekosta. På det sättet tänker de precis som moderatledningen!

Återigen; Går den någon nöd på de här? Ska det behövas hjälpsändningar till dem? Skulle de själva vilja hjälpa judar?

Ser det här packet en jude så dödar de honom. Trots att all välfärd de har kommer från just judarna. Därför känner jag inga som helst sympatier för Muhammedaner.

Jag känner heller inga som helst sympatier för nazistsvin som det svenska etablissemanget utgör!

Läs sista delen om palestiniernas erövringsförsök och utrotning av judar.

Klicka här!

 

*

 

Etiketter: , , ,

Ett svar to “Gaza, ett flyktingläger; Pyttsan!”

  1. Martin Gustavsson - Vetenskapliga partiet Says:

    På något vis har dessa båda religiösa extrema grupper skapat sitt egna problem. Men jag tror egentligen inte att Israel vill lösa problemet. Apartheid-regimen vill fortsatta att ta palestiniernas land bit för bit och fortsätta den olagliga occupationen och den etniska rensningen. Konflikten tryggar apartheidregimens makt över Israels medborgare.

    Fördelen med total bojkott är att det kommer missgynna båda dessa exremistiska grupper.

    http://vetenskapligapartiet.wordpress.com/2014/03/13/apartheid-ska-bekampas-med-bojkott/

Kommentera

