Har Sverigedemokraterna blivit PK?

Denna fullständigt absurda fråga har aktualiserats av främst PK-partiet ND!

ND är ett pk-parti, såväl som andra små så kallade nationalistpartier. De delar ju samma värderingar i stort som sjuklövern i riksdagen.

Här på Demokratbloggen finns en policy som mycket väl kan användas som tumregel för hur man ska utvärdera vad som är PK.

1. Man måste hata Muhammedaner tillräckigt mycket

 2. Man får inte förtala judar, Israel eller USA

Nu får man inte förväxla Demokratbloggen med Sverigedemokraterna. Bloggen drivs av en partilös fritänkare, och det som utmärker fritänkarnas mentalitet är just att man tänker och agerar fritt.

Det innebär att Demokratbloggen är oerhört mer radikal i sin framtoning än vad något parlamentariskt parti kan vara, men så ställer inte Demokratbloggen upp till allmänna val heller.

Vad som utmärker pk-partierna är att de är Muhammedankramare på mer eller mindre utmärkande sätt. De pk-partier som utmärker sig mest som Muhammedankramare är riksdagens sjuklöver, medan dem som döljer Muhammedankrameriet är de små pseudo-nationalistiska partierna utanför riksdagen med allehanda rasistiska och allmänt invandrarfientliga argument.

Det var den första punkten på Demokratbloggens policy

Den andra punkten handlar om förtal av judar, Israel och USA, och på det sättet gå Muhammedanernas ärenden. Det är likadant här. Riksdagens sjuklöver försummar de svenska judarnas trygghet och de riktar starka svador mot demokratins bålverk i mellanöstern Israel, samt är allmänt negativa till USA.

Muhammedanerna skanderar att judar ska utrotas och att Israel är lilla satan, medan USA är stora satan, så man går Muhammedanernas ärenden genom att falla in i den kören.

De små pseudonationalistiska partierna som Svenskarnas Parti och Nationaldemokraterna gapar allra högst i den rasistiska och antidemokratiska kören.

Islam = Nazism

 Om man springer Muhammedanernas ärenden så är man alltså nazist. Hitler var nazist och Muhammedan.

Det politiskt korrekta (PK) idag är att vara nazist, med andra ord Muhammedan eller konvertit. Ja har bara hittat två partier som inte är pk i det sammanhanget och det är Sverigedemokraterna (SD) och Miljonprogrampartiet (Mpp), varav Mpp är extremt skattesänkarparti.

Men bägge dessa partier håller sig för goda för att missfärgas av Muhammedanismen, judehets eller förtal av Israel och USA. Alltså är de inte pk!

Vad gäller SD:s misslyckande i Södertälje så kan det förklaras av att det parti som etablissemanget är totalt livrädda för, placerar in infiltratörer och provokatörer i partiet regelbundet för att söka förstöra partiet inifrån.

Infiltratören Tommy Hansson har nästlat sig in i SD och lyckats få en plats som ”ledande” Sverigedemokrat, där han hade att ansvara för södertäljeavdelningen, som han körde fullständigt i botten. Nu föreslår jag att den partiavdelningen utesluts ur partiet så har man på det sättet rensat ut de små pk-tendenser som höll på att spira i partiet, och det går starkt ur striden.

Tro inte att andra partier har mindre problem med strulande avdelningar!

När det gäller demokratbloggens förhållande till Sverigedemokraterna så är jag som sagt partilös fritänkare och väljare. Jag väljer vilket parti jag vill och skiter fullständigt i att vara någon slags valboskap till något parti över huvud taget. Jag känner inga lojaliteter med vare sig SD eller något annat parti, men jag är en väljare.

Som jag ser det så finns det för mig bara ett parti som någorlunda stämmer med Demokratbloggens policy och sociala patos, och det är Sverigedemokraterna. Hur mycket de hatar Muhammedaner vill jag låta vara osagt, men de ser Islam som tillräckligt stor fara för att stämma in på Demokratbloggens värderingar till stor del.

Men om bara jag blir den som röstar på SD så blir det ju ingen skillnad, så därför blir det naturligt att jag också propagerar att andra också ska rösta på det partiet.

När det gäller parlamentarism så handlar det om kompromisser, att ge och ta, och Sverigedemokraterna har på många sätt visat sin förträfflighet när det gäller taktiska överväganden.

Om man ska nå framåt så måste man samla en majoritet för sina åsikter, eller åtminstone så många som möjligt. Man måste också formulera en politik som är så bred som möjligt, och det är ju absolut inget fel i det. Om man sedan jämför med pk-partierna så har de väljare av gammal hävd bara, men dessa väljare är framför allt manipulerade fram av det nazistiska media.

Det är bra med en politik som objektivt sett är något gott för hela folket, även om alla inte inser det ännu.

Nåväl, det här är vad parlamentariska partier håller på med, men jag tvivlar på att det kommer att gå så bra för Sverigedemokraterna med tanke på vilken diktatur vi befinner oss i, och hur de motarbetas på alla sätt.

Så bra då att det finns partilösa fritänkare som innehavaren av Demokratbloggen, som skiter fullständigt i de regler som parlamentariker har att följa.

 Jag bryr mig inte ett dugg om ifall Sverigedemokraterna tillråder eller avråder Demokratbloggen dess framtoning, för de har ingenting med mig att göra, och jag har heller ingenting med dem att göra, så jag råder folk att aktivera sig på de sätt jag själv finner lämpligt för att rädda demokratin.

Det här är vad som är kvar av en Moské

Så här vill jag att Sveriges alla Moskéer ska se ut inom ett halvår, visserligen är det här ingen bild på en förstörd Moské, men jag önsketänker. Kanske nästa bild illustrerar bättre hur jag vill ha det?

Om vi istället tänker oss att det har stått en Moské här, som har blivit fullständigt jämnad med marken, och råttorna som var i Moskén idag är gödsel för daggmaskarna så har jag kanske klargjort vad jag tycker kan komma att behövas för att pusha Sverigedemokraterna till riksdagen, och det kan de naturligtvis inte tillråda Demokratbloggen att föra fram

En sån tur att jag behagar vara en partilös fritänkare då!

Det är nåt sånt här vi behöver för att jaga råttor med. Och det är något sånt här som samtliga pk-partier har vaskat fram genom sin svenskfientliga politik. Det kommer att krigas på det sätt som IRA höll på ända tills råttorna är sanerade.

*

 

Etiketter: , , ,

Kommentera

