HALL OF SHAME; Katri Linna

Här har du chansen! Var så god; nu kan du bespotta den här slynan bäst du vill. Berätta också varför du vill bespotta henne:

 

5 svar to “HALL OF SHAME; Katri Linna”

  1. HALL OF SHAME « Demokratbloggen Says:

    […] Katri Linna […]

  2. Ingeborg Says:

    Jag tycker att det första vi skall göra när SVerige blir svenskt igen är att skicka hem henne till Finland. Varför kan hon inte vara i sitt eget hemland. Jo.. för i Finland har de fått nog av kommunister. Men här går det bra att vara.

  3. Robin Shadowes Says:

    Heidi Avellan och Helena Benaouda är andra mumintroll som också skall bort från vårt territorium.

  4. JOG Says:

    Ja Katri Linna behövs inte i det här landet ,enklast vore väl att slänga henne i vattnet vid skeppsbron i Stockholm och låta henne simma hem
    till mamma i Finland.

  5. JOG Says:

    En andra åsikt kan alltid vara bra också ; gjorde ett experiment, helt
    utan kommentarer visade jag en bild på Katri Linna ,för en mycket ung och som jag tror kanske blivande politiker ,jag var helt passiv sa inte vem det var eller så;utryckte inga negativa åsikter alls.Och hon visste inte vem det var.
    Citerar den unga tjejen ”fy fan janne säg
    inte att du har börjat träffa det där apskrapet”men vad är det för fel på henne undrade jag vänligt ?
    ”Det ser du väl på henne att hon ljuger”men varför skulle hon ljuga då frågade jag?”Hon har ju ett gristryne ,eller kanske ett grisarsle som tryne och dom ljuger”
    Jag förstår inte helt logiken bakom vår mycket unga filosofiska, kanske blivande statsministers uttalande ,men samtidigt är jag böjd att hålla med henne.

Kommentera

