HALL OF SHAME; Fredrik Reinfeldt

Här har du chansen! Var så god; nu kan du bespotta den här odågan bäst du vill. Berätta också varför du vill bespotta honom:

4 svar to “HALL OF SHAME; Fredrik Reinfeldt”

  1. HALL OF SHAME « Demokratbloggen Says:

    […] Fredrik Reinfeldt […]

  2. Robin Shadowes Says:

    Ditt flintskalliga jävla kräk!! Du får bli först ut eftersom du just nu råkar vara regerings-chef, en ytterligt sorglig sådan, din jävla skithög!!! Har väl aldrig under åren sett en politiker som fått så många nedsättande epitet och öknamn som du. Jättebebisen, Alfons Åberg, Den Ryggradslöse, Schweinfeldt, Schweinpelz, 32-dels-negern, Fred Flinta, det är vad jag kommer på på rak arm. Måhända jag glömde något men skit samma. Det är irrelevant då tråden är till för att spotta på sådana svin som dig. Mitt hat och förakt mot en landsförrädare som dig är outgrundligt. Innerligt hoppas jag att jag får leva så länge att jag får uppleva att mitt land återtas, mohammedan-kräken blir utsparkade och skithögar som dig bestiga schavotten. Ingenting som det där sista skulle bereda mig större nöje, ditt förbannade arsle! Må du sedan även brinna i Gehenna där du hör hemma efter det att ditt klent begåvade sov-huvud avskiljts från kroppen!!!

  3. JOG Says:

    Utmärkt RS ,det glädjer mig mycket att få läsa dina träffande kommentarer.
    Lägger bara till att det här är nog den absolut sämsta statsminister vi haft
    hittills och en värsta landsförrädarna landet någonsin har drabbats av.
    Skulle villa stoppa in en käpp i arslet på Fredrik och röra om i några minuter tills prostatan stack och sen skulle han få gå med blöjor resten av livet.Det är precis vad han förtjänar för det han gjort mot svenska folket.

Kommentera

