Din förbannade svenskhatare!

Nu får det förbanne mig vara nog med kleptokratin här i Sverige. Våra skattepengar är inte till för att ge bort till vedervärdiga Muhammedaner som kommer hit och kränker kvinnor.

Svinpälsen som inte kunde ta en kvinna i handen som civiliserat folk ska heller inte vistas här i landet. Dem som möter slöddret kommer säkert att slå ihjäl honom, och då blir vi i alla fall av med ett slödder.

Sedan sitter det slödder högre upp som nu behöver börja darra för deras svenskhatande tilltag. Den här hyndan till exempel; Ser ni henne?

En hynda

Det här är alltså ingen kvinna om någon nu trodde det. Det är en hynda! Det är en sådan som gärna slickar sin egen röv, och när hon är färdig med det så slickar hon också gärna Muhammedanröv.

Folk blir förbannade på dig hynda, fattar du inte det? FY… FY, SA JAG… FYY…

I hur hög grad hyndan reagerar vet jag inte. Här nedan kommer ett exempel på mejl till fanskapet, och då är detta gissningsvis bara en smekning mot vad som väntar om hon vågar fortsätta.

(Nedanstående brevskrivare ska inte sammankopplas med det här blogginlägget)

 From: Sandor …

Sent: Tuesday, February 09, 2010 11:47 AM

To: katri.linna@do.se

Subject: hatad

 Jag har precis talat med din assistent eftersom du inte ens vågar ta emot samtal tydligen. Du skall veta det, att du idag troligen är den mest hatade kvinnan i detta land. Att du inte skäms för att skänka en arbetsskygg muslim 60 000 kr som inte ens har så mycket vett i huvudet att han kan ta en kvinna i handen. Fattar du inte att om någon skulle ha skadestånd så är det väl kvinnan i fråga?

 Egentligen så är skammen ännu större för du ville ju ge den här typen 120 000 kr. Vet du hur många år det tar för en löntagare att spara ihop 120 000 kr?

 Nej, troligen inte! Du sitter där uppe på ett säkerligen välbetalt jobb och skänker bort våra skattepengar på en förbannad obildad muslim som inte har en tanke att ta ett jobb. Du fattar inte ens att detta var planerat av honom långt i förväg. Idag är dessa anmälningar satt i system som en lukrativ affärsidé som fungerar väldigt bra tack vare sådana idioter som du.

 Du borde skämmas och hade du bott här i Malmö eller på närmare håll så hade jag personligen sökt upp dig och troligen så hade det mötet slutat med att jag hade fått betala dig ett skadestånd. Men du skall veta att det skadeståndet hade varit befogat att utdela. Och jag hade betalt det med glädje!

 Fy fan vad jag hatar sådana här som dig som gör så här mot ditt eget folk. Ditt eget folk förresten, när jag såg dig på TV igår så verkar det som du kommer från Finland. Själv så kommer jag från Ungern och du kan vara jävligt glad över att svensken i gemen tyvärr saknar det temperament som bl.a. vi ungrare har för då hade du inte suttit kvar länge på den tjänsten du har.

 Jag önskar dig och hela din stab all världens olyckor…

 (Brevet är undertecknat, men jag rar inte med det här)

*

 Du Katri, kommer du ihåg vad som hände med din idol du försöker efterlikna? Idag har du gått för långt, precis som alla andra som försöker efterlikna honom.

Vi är många därute som tycker att han var djävulen själv, och det är den du försöker efterlikna!

Djävulen

Här är kleptokrat nummer ett i Sverige, men han är fixad nu!

Vem står mer på tur att bli fixade, och som vi kan sjunga glada små visor om framöver?

När vi har återtagit demokratin i vårt land, och när vi inte längre behöver se de här plytena, då kan vi ha avslutningsfest på folkets kamp mot kleptokraterna.

Dessa två söker era röster för att få bli statsminister i Sverige och fortsätta att plundra ut folket på miljarder efter miljarder kronor, som egentligen skulle ha gått till pensioner för dem som blir pensionärer i framtiden, och för dem som redan idag är pensionärer.

Pengar som skulle ha gått till sjukvård, barnomsorg, skolor… ja, rubbet!

Dessa två kleptokrater och landsförrädare vill ha era röster!

Ställer ni upp för dem?

Landsförrädare

Vi svenskar brukar visa tålamod, men vi får ibland också anledning att fira glada små händelser i vardagen, som vi kan dikta sånger om.

Det är efter att tålamodet tagit slut och vi firar och är glada när problemen har löst sig på grund av något radikalt beslut angående någon folkförrädare.

Den här sången är ägnad till Katri Linna, Mona Sahlin, och Fredrik Reinfeldt.

Sjung gärna med…

 

 

3 svar to “Din förbannade svenskhatare!”

  1. Se Al Gore svettas! « Demokratbloggen Says:

    […] Läs om vad folk verkligen tycker på det här blogginlägget! […]

  2. Det var bättre förr! « Demokratbloggen Says:

    […] Din förbannade svenskhatare […]

  3. Kevin Forssander af Ridderstople Says:

    JAG NJÖT AV ATT LÄSA DITT BLOGGINLÄGG!

    Jag röstar SD eller ND tack… Men det finns tyvärr inte mycket att göra, tyvärr så har svenskarna själva föråt sin egen befolkning. Jag är glad att en VÄSTEUROPÉ som du själv är villig att hjälpa Sverige för att bevara Sverige det fina land det en gång var.

    Däremot vad Olof gjorde, det är så in i bombens oskyldigt mot vad våra politiker sysslar med idag. Nä jag är så trött på Sverige att jag kräks när jag tänker på att bo där…. Tyvärr så är ett krig nära Sverige och jag vill inte befinna mig där!

    Svenskarna förlorar, för svenskarna förår sig själva. jag har kämpat länge, men har fått ta för mycket skit och mordhot! Orkar inte mer

Kommentera

